Fajowo. Od samego rana jacys ludzie robiom balkoniki u mnie w bloku i wszystko sie trzesie, lacznie z ekranem komuterka. Wlanie jakis facet sie gapil, to zaslonilam żaluzje. Uff…maja skonczyc przed Wielkanoca, mam nadzieje, ze do tego czasu wytrzymam. Paulina prosilas, zebym zmienila szablon, oto on. Mam nadzieje, ze ci sie spodoba. A spódniczke przyniose w srode; pamietaj! o 16 przed galaxy!(jesli znajde oczywiście:))dzisiaj drugi dzien rekolekcj no i znowu ksiac nawijal o czymstam. Najlepsze to sa chyba te scenki co uczniowie robiom. Szkoda, ze jeszcze jutro tylko i znow do szkoly:( Ale z drugiej strony niedlugo Wielkanoc, a za 2 dni Primek:) (czylis prima apryllis:)) Hehe…mozna bedzie zazartowac. Jutro moze pojde z Magda Kum-kum do kina (wtajemniczeni wiedza o kogo chodzi:)) na „Straszny film 3″. Podobno straszny kicz, ale dobra komedia. Ok, koncze bo caly ekranik sie trzesie i sie boje, ze siem rozwali:)))