Tralalala

takie tam.

Wpisy z okresu: 4.2004

:)))

7 komentarzy

Normalnie jestem z siebie dumna:))) Wlaczcie loodziki glasniczki, bo fajna muza leci – jedna z moich ulubionych piosenek:))) A tak poza tym…to jutro biedne dzieci maja sprawdzian z fizyki, a ja i moja jedna kolezanka (Marta, o tobie tu mowa;)) Idziemy na takie targi edukacyjne o bardzo madrej nazwie „Interdedakta”:) Manersko, zwalaszcza, ze na jutro jeszcze mamy tone do nauczenia z niemca i zaraz musze siadac siem uczyc…trudno – uczniowska dola:/ Ale jestem madra, nie??? A na koniec obrazek, jak siem uda;)))
puchatek__9_.gif

Snoopy__6_.gif
Ej patrzcie, wyszlo mi!!!! Ale manerskie!!!! Normalnie swieto!!! Jupi, jupi, jupi!!! (spokojnie ze mna wszystko w porzadku)

3 komentarzy

Ale fajni byli X-meni, zalujcie ci co nie ogladaliscie… Jak to powiada moja jedna koleznka: cool-wypas;))) A tak poza tym to w szkole mamy jutro poprawke z matmy, ale nie jest tak źle;) Niech ktos mi pliz powie jak zamieszczac tu obrazki z dysku D albo z jakiegos folderu?? Ehhh…
Wakacje siem zblizaja (juz za okolo 65 dni!), a niektore osoby z naszej klasy jakie glupie byly tak i zostaly. Acha, dzisiaj mielismy zastepstwo na angielskim z takim cool facetem z czara brodka, bedzie nas uczyl do konca roku:DDD Manersko:DDD Pozdrawiam wszystkich, takze ciebie niema Martynko:DDD

:)))

4 komentarzy

Na początku chciałabym wam życzyć mokrutkiego dynguska i złożyc troszke spoznione zyczonka wesolego jajeczka:) Niestety po jutrze trzeba znowu do szkolki isc:( Chyba musze siem za lekcje wziac:P A tak poza tym, to dzis jeszcze nie zostalam przez nikogo oblana jesli nie liczyc paru kropelek z perfum mamci:P I mam nadzieje ze nie bede :))) Jupi, wreszcie moge korzystac z chata:) Koncze na razie bo moja siostra sie gapi:P Papatki;)

Ups:)

4 komentarzy

chybas musze zlikwidowac tego bloga bo caly sie zrypal przez moje eksperymenty z html`em:) (np. gdzies zniknela ksiega gosci:P). No coz, trudno. Dobrze, ze sa swieta, ale mama wciaz zagania mnie do roboty przy:
1. Zakupach
2. Robieniu ciast
3. Sprzataniu
Ale jakos to wytrzymam, bo w sobotke juz bedzie mozna se odpoczac:) Ooo…juz prawie zapomnialam o szkolce:))) Pozdrowienia dla 3-wiernych osób:
1. Martyny
2. Marty
3. Paulinki
I wesolych swiat!!!!! No, i tak szczesliwego kurczaczka i zajaczka:)))

Troszkę dawno juz nie pisałam, więc aby to nadrobić przytoczę rewelację, ktoa pojawiła się nia jednej z najlepszych polskich stron o władcy pierścieni(c):))):
cyt.:”Jak donosi serwis TolkienTheBest prawnuk J.R.R. Tolkiena, 34-letni Royd Tolkien, zabiera się za pisanie kontynuacji „Władcy Pierścieni”. Na razie nie wiadomo, kto będzie głównym bohaterem tej opowieści, ani co łączyć ją będzie z wielkim dziełem Tolkiena.

Wydaje się wielce prawdopodobna teoria, że nowa książka powstaje po to by bohaterowie świata Śródziemia mogli raz jeszcze zagościć na ekranie kinowym. Wniosek taki nasuwa się po informacji, że Royd Tolkien spotkał się z przedstawicielami jednego z największych studiów w Hollywood (jego nazwa owiana jest tajemnicą) by omówić swoje pomysły na rozwój intrygi i kierunku, w którym powinna pójść książka (i pewnie scenariusz, który powstanie na jego bazie).

Redaktorzy serwisu TolkienTheBest „w ciemno” zadzwonili do szefów New Line Cinema, studia które sfinansowało „Władcę Pierścieni”. Nie udało się im uzyskać żadnych wiążących odpowiedzi, ale Robert Shaye powiedział, że gdyby powstała taka książka i scenariusz na jej podstawie to bardzo chętnie zastanowiłby się nad jej sfilmowaniem. Nie wierzę, że kolejny film może odnieść sukces podobny, do którejś z części trylogii „Władcy Pierścieni”, ale i tak wróżę mu sporą popularność – powiedział producent.”
Extra, nie? Aha, i jeszcze jeden wers pod spodem:
„Prima Aprillis”
Niezle nie? Ja sie dalam nabrac. a szkoda…:)))


  • RSS