Przed sekunda wrocilam z kina:DDD A wiec film byl…zajefajnosuperanckocoolobisty!!! Wow, po prostu:DDDDDD A wiec moze opowiem od poczatku wszystko, a ci co nie chca to niech nie czytaja(dla niepoinformowanych to chodzi o film HP i Wiezien Azkabanu:)). Zaczyna sie ciatka Marge co jeszcze nie jest az tak fajne:P Ale juz miozna odczuc ze atmosfera jest inna niz w 2 poprzednich czesciach:))Czyli lepsza. Wiec potem oczywiscie Harri ucieka z domu, trafia do Błednego Rycerza, gdzie w czasie jazdy co rusz sie rozpłaszcza na szybie:DDD Potem dziurawy kociol i spotkanie z Weasleyami:DDD Troche mi sie nie podobalo ze ominieto wiele szczegolow, ale na to pewnie kazdy HPfan sie skarrzy: w koncu nie mozna w ciagu 90 minut odtworzyc wiarygodnie calej ksiazki:DDD Jednak cala sklepka niezwykle fajnie wyszla o czym zaraz skancze mowic:) Wiec wieeeelkie wrazenie zrobila na mnie scena z dementorem w przedziale: kiedy wszystko zaczyna pokrywac lod, a demek wchodzi do przedzialu i wysysa szczescie…Jezu, jak to realnie wygladalo! A potem nagle Lupin sie budzi i go wywiata:DDD Nastepna swietna scena ktora mi sie podobala to ta, kiedy pojawil sie Hardobiob – swietnie go odtworzyli!!! Wygladal jak zywy! Z reszta wszystko w tym filmie bylo lepiej zrobione niz w poprzednich o czym sami mozecie sie przekonac, jesli pojdziecie do kina! A lot Hardzodzioba nad zamkiem…cudne:) Kolejna swietna scena, ktorych jednak wiele bylo w filmie, byla lekcja u Remusa(wiadomo, Snape przebrany za babcie Nevila), macz z puchonami, kiedy to Hari spada z miotly(biedaczek…) a dementorzy leca wokol niego dopuki nie spadnie X) Ale najlepsze ze wszystkiego bylo spotkanie z Syriuszem we wrzeszczacej Chacie:)) A jescze lepiej potem, gdy Lupin zamienil sie w wilkolaka…o Boże, straszne, ale jakie swietne! A ten glupi Petegriu ucikl:P Potem oczywiscie przeprawa w czasie(nie musze chyba nic mowic-scena sama w sobie *))) i uwolnienie Syriusza:DDD A najlepsze bylo to, ze na koncu pokazali, jak Hari dostal od Syriusza blyskawice:))) Suuuuuper:))) Chce isc jeszcze raz!!!!!!!
Yhm… iwec podsumowujac, najlepsza wedlug mnie byla scena ze spotkaniem z dementorami przy jeziorze oraqz zamiana Lupina w wilkolaka:))) Szkoda tylko ze filmik tajki krotki byl i co jusz zaznaczylam – nie dano niektorych szczegoloff:( Ale nic!!! Film I TAK BYL NAJLEPSZY ZE WSZYSTKICH!!!!!!! CHCEMY OSCARA DLA HP!!!!!!! No, a teraz koniec z tym opowiadaniem i trzeba niescety zasiac do lekcji:PPP Ostatni moment by popraswiac oceny:PPP Choc chetnie bym polezala sobie i nic nie robila:PPPAle coz… Zapraszam na film i pozdrawiam wszystkich goraco.
Wielka Harimanka wysyla buziaczki:****
Ps.: A tak poza tym to wszystko ze mna w porzadku:)))