No co? Ze w tym tygodniu mam 3 sprawdziany(Boze, ile slowek!!!!!) i mnostwo nauki:P A, no tak, moge napisac o wycieczce, tez fakt… Ale bedzie szybko:PPP (no i kto sie uczy bioli, no kto??)
EEe.. To wyjechalismy w piatek po lekcjach(ehem, dziewczynki szpanowaly radyjkiem O.O). Przez cala podroz sluchalam wiec z Marta Linkin Parka na wolkmanie(przesluchalismy cale 2 kasetki, Marta, podobalo siem:)). A ze bylismy jusz rok temu w tym samym miejscu, widok naszego osrodka(jesczze bardziej zrujnowanego przez ten rok) niezbyt nas ucieszyl. Na otrzesinach bylo spoko – biedne dzieciaczki:DDD Pan DżejDżej(nasz wychowawca), powiedzial ze troche przesadzilismy, ale kto go tam sluchal…
Wieczorem byla dyska(jak co roku). No zabawa byla EXTRIME, do 11:))) Tylko zastralismy zamkniety osrodek na 4 spusty,bo pol klasy poszlo se nad morze:P No to my z Goska tesz ruszamy, ale ze bylo ciemno i pewnie Kosecki w krzakach czatowal(Kosecki – psychopata mordujacy harcerzy i cywilow). Ale jak jusz tamci przyszli i bylismy w 5, to smialo zium… Piekne byly gwiazdki:***** I jak duzo… Na gorze gwiazdki, a na dole morze… Slicznie:*
Eee, wiec przez niektorych juz znany epilog, ze wyjezdzajac zostawilam komoreczke w szfeczce:) No co, Pan Komórek tez musi miec wakacje, a co wy mysleliscie kanibale jedne! No, to pan Komórek przyjezdza jutro czy tam pojutrze, wi9ec na razie niepiszcie, bo i tak nie odpisze! I co by tam… Aha, jak ktos jesczze nie zna to jest taka strona(ojojoj… linki nmaja juz ze sto lat ale nic nie mowie:))) sie SKROBAK nazywa:) Tam sa rozne takie smieszne komiksy z udzialem sexy szczurka:) Polecone:) Wiec, ja juz uciekam, postaram sie czesciej pisac, ale jak juz mowilam nie wiem czy to wypali.
***